Een interview met een succesvolle Poda - Partner
De klant centraal – ontzorgen met een lach
Vandaag de dag hebben Dooitze en Jan 3 montageteams om de stijgende orderintake op te kunnen vangen. Het leverproces duurt gemiddeld 4 tot 6 weken, afhankelijk van het type omheining en de periode van het jaar. Ons concept voor succes luidt als volgt: Wij verkopen niet zomaar een hekwerk aan onze klanten, maar een oplossing van A tot Z. Met Poda’s jarenlange ervaring kunnen we alle klanten individueel advies op maat geven. Door de combinatie van onze kwalitatief hoogstaande producten en een professionele montage, kunnen we met trots zeggen dat we alleen maar tevreden klanten hebben. “Eerlijk en transparant waarbij de klant een onderdeel van het succesverhaal wordt”, zegt Jan. ”Beter kun je het toch niet krijgen?”

Succes als Poda franchisepartner
De naam zegt het al. Als partners werk je samen en heb je dezelfde doelen voor ogen. Een win-win; zelfstandig maar niet alleen! Dooitze voegt hieraan toe: “Als Poda partner maak je gebruik van de volledige support van een bewezen concept. Dit geldt voor de inkoop van goederen, voorraden, de centrale (online) marketing, trainingen vanuit Poda Academy en ga zo maar door. Ook de samenwerking met onze collega Poda partners in Nederland loopt als een trein. Samen sterk door een landelijke dekking, een kwaliteitsproduct, een kwaliteitsmerk en gezamenlijk één gezicht als Poda Omheiningen in de markt. Hierdoor kunnen wij ons volledig concentreren op waar we dagelijkse mee bezig willen zijn: de markt en de klanten; ontzorgen met een lach!”
Hebben we je interesse gewekt?
Ik kijk uit naar ons eerste gesprek en heet je van harte welkom als mogelijke franchisepartner bij Poda Omheiningen!
Met vriendelijke groet,
Henk Blaak,
Poda Omheiningen
Alfarvejen 48, Osted
4320 Lejre, Denemarken
Telefoon: +49 5451 500157
Mob.: +45 3170 0023
E-Mail: henk.blaak@poda.com