Ondernemingsprofiel
Bij ons staan vakkennis en kwaliteit hoog in het vaandel
Poda Omheiningen wil gezien worden als de expert bij uitstek op het gebied van omheiningen. Wij streven naar het leveren van topkwaliteit en professionele service. Loyaliteit is voor ons erg belangrijk. De kennis, ervaring en bedrijfsmiddelen die we door de jaren heen hebben verzameld en elke dag bij ons werk gebruiken zijn onze grootste kracht. Door middel van trainingen, het continu verbeteren van onze kennis en vaardigheden, en dagelijks leren in de praktijk blijven we ons ontwikkelen.
Wij zijn betrouwbaar
Wij zijn allemaal onderdeel van een betrouwbare organisatie, waar de klant op kan bouwen. De rentabiliteit van alle bedrijfsonderdelen is een solide basis voor de toekomstige groei van Poda Omheiningen. Wij zijn ons zeer bewust van onze principes en waarden en handelen daar ook naar. Wij zijn loyaal jegens klanten en partners.
Wij zijn klantgericht
Klanten moeten bij ons het gevoel hebben dat zij centraal staan. Wij gaan bij al onze werkzaamheden uit van de behoeften van de klant en zetten ons optimaal in voor onze klanten. Elke klant wordt bij ons professioneel behandeld, krijgt goed advies en een uitstekende service.
Wij kennen onze verantwoordelijkheden
Bij Poda Omheiningen zetten we ons in voor het milieu en dierenwelzijn. Wij geven om onze medemens en zijn actief bezig met humanitaire hulp. We voelen ons verantwoordelijk voor ons product, zowel wat betreft de herkomst van de grondstoffen als de verwerking ervan. Daarom vinden wij FSC®-certificering en milieukeurmerken zo belangrijk. Door ons actief in te zetten voor het milieu kunnen we ons steentje bijdragen aan een mooiere wereld.
Wij vinden transparantie belangrijk
Ook transparantie en dialoog is bij ons erg belangrijk. Door de uitwisseling van kennis tussen Poda-partners, de Poda Zaun Franchise GmbH en Poda Denemarken kunnen we onze bedrijfsmiddelen optimaal inzetten. Ook richting onze klanten streven we een transparante dialoog na.